Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 8. november 2009

Greek vibes



I går kom det noe nydelige pyntebånd som jeg kjøpte på www.etsy.com, og jeg synes dette ba så pent om å komme på noe hvitt. Det hvite ble litt microfleece som har ligget i hylla en stund. De grønne kantene tar opp grønnfargen i pyntebåndet fint synes jeg.

Denne gangen testet jeg et kjolemønster med delt rygg. Med min svaie rygg synes jeg det er vanskelig å få litt mer tettsittende kjoler til å følge ryggen fint, så det ble en del justeringer underveis før jeg ble fornøyd.

Stoff: Micrpfleece og polarfleece fra Stoff og Stil
Mønster: En kombinasjon av litt forskjellige

4 kommentarer:

Unknown sa...

Fantastisk flott kjole! Liker veldig godt det snittet du bruker -jeg får ikke til det med brystlegg fra siden..(du forsto vel hva jeg mener?) Eller så finnes det vel en mystisk nettoverføring her :-)

Libe sa...

vilken jätte vacker klänning du har gjort. Jag tyckte mycket om bandet som sitter under bysten :-)

SiriR sa...

Nydelig!
Og for en stilig jakke i forrige innlegg:)

Marie sa...

Denne kjolen var nyydelig!!