Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 3. november 2009

Fleecekjole med lilla detaljer



Denne er til mammaen til fleecesøstrene. Jeg bestilte speilfløyelsbånd fra www.etsy.com og jammen passet det ikke perfekt i fargen til den lilla fleecen jeg hadde.

Stoff: Fleece fra Stoff og Stil
Pris: 1000 kr

3 kommentarer:

fru-jansen sa...

Kjempeflott kjole du har laget!
Lekker-smekker!

Äppel Päppel sa...

Jättesnygg! Jag har sagt det förr och säger det igen; Du har en fantastisk unik design som är så snygg!

::Moia sa...

Så flotte kjoler til jenter og mor, kan tenke meg at de vil trives i de, utover vinteren. Nydelig farger også:)