Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 10. februar 2010

Velourkjole i brunt med creme kontraster *solgt*



Det er mange, syersken inkludert, som liker denne kombinasjonen. Og her er enda en. Jeg er ikke lei ennå.

Stoff: Velour fra Stoff og Stil og Tygpyssling

2 kommentarer:

Venke sa...

Du lager utrolig mange fine kjoler og denne ser skikkelig deilig ut ja! Flott!

Jes sa...

Helt fantastisk, du syr så fina klänningar, jag blir verkligen sugen på en till mig själv.