Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 16. februar 2010

It's a beautiful day *solgt*





Denne kjolen i isoli(bomull med litt strech)er til en musikkinteressert dame. Hvite hjerter og tekst i sølv passer utmerket til denne nydelige coboltfagen synes jeg.

Pris: 1000 kr

8 kommentarer:

Villblomsten sa...

Nydelig !! :-)

Anonym sa...

Denne var fantastisk fin :) Wow!!!

Unknown sa...

Kjempefin! Har du broderimaskin til disse bokstavene??

Libe sa...

Jätte snygg! Är det svårt att trycka bokstäver utan att färgen "rinner" ut?

Hannelt sa...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Teksten er skrevet med tekstilfarge og pensel. Når den er tørket fikseres den fra baksiden med strykejernet stilt inn på bomull. Den er ganske tyktflytende, så jeg synes ikke den "blør".

Ingvild´s lykke sa...

Veldig fin kjole. Ikke rart at denne er solgt:)Må prøve det med bokstavene en dag.

Rødtopp sa...

Skikkelig fin og litt annerledes kjole. Du er superflink!!

Trine sa...

Kjempefin kjole! Og takk for igår. Jeg sendte deg egentlig en bloggeraward for noen dager siden. Da hadde jeg jo ikke møtt deg - og tilfeldigvis var det deg igår :) Du kan se det på bloggen min http://kjolerogsant.blogspot.com
Sees plutselig igjen. Trine :)