Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 24. februar 2010

Champagnepiken *solgt*




Denne kjolen med sprudlende applikasjoner er til ei jente som liker edle dråper.

Stoff: Fleece fra Stoff og Stil
Mønster: Eget
Pris: 1000 kr

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så morsomt med en slik applikasjon!! kjempefin!

De 4 årstidene sa...

SÅ KULE KJOLER !!!!!!!!!

Dette var rett og slett fantastisk!! Jeg elsker slike kjoler. Har strikket noen selv, men det blir jo ikke det samme. Jeg var så begeistret for Tullip og tatamokjolene, men dine er jo ennå penere!!!!
Får jeg råd, så skal jeg jammen bestille:-)
Gleder meg til å følge bloggen din, og se nye kreasjoner!!! Supert!!!

manja sa...

Så kul!!
Likte veldig godt applikasjonen :)