Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 26. februar 2010

Brun velour til liten og brun velour til stor *solgt*






Ny kombinasjon med brun og rosa, denne gangen i velour. Jeg blitt veldig glad i denne fasongen.

Stoff: Velour fra CeThodesign/JNY-design og ribb fra Stoff og Stil
Mønster: Eget
Pris: 1000 kr for damekjole og 350 kr for jentekjole

4 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempeflotte kjoler. Det ser så behagelig ut det mønsteret!!! -og den brune velouren er sjønn!

Shamu sa...

Flotte kjoler! Herlig med brunt på liten og stor.

Ingvild´s lykke sa...

Så koselig med kjole til liten og stor. Liker veldig godt våren kommer#1 også, kjempe fint mønster.

ReDoir sa...

Så fine ting du lager;)