Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 23. februar 2010

Velourkjole str S - våren kommer #5 *til salgs*




Lekker velourkjole i nydelig grønn med matchende ermer i bomullsjersey. Klar for solskinnsdager!

Denne måler 79 cm under brystet. Den sitter under brystet, men er ledigere i livet og rundt hoftene. Kjolen er 95 cm fra nakke til kjoleslutt.

Pris: 1000 kr + porto
Kan kjøpes på www.epla.no: http://epla.no/products/17511/ eller ved henvendelse på mail.

Ingen kommentarer: