Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 5. mars 2010

Lilla velourkjole "Dristig" *solgt*



Denne kjolen er en 50-årsgave. Gode venninner ville gi jubilanten en personlig kjole. Hun er glad i sort til vanlig, men denne gangen "slår hun ut håret" med lilla.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Som alltid - du lager flotte kjoler!!!!

De 4 årstidene sa...

Den var utrolig fin! Lilla er jo i skuddet, så den faller helt sikkert i smak.
Hvor lang tid bruker du på en slik kjole? Det er vel tidkrevende?

Shamu sa...

Det er kjempemoro når man får sånne personlige gaver. Tipper damen blir superfornøyd med denne.

Hos Camilla sa...

http://milla-brabo.blogspot.com/2010/03/kjoler-fra-hannemade-mordatter.html

Se bilder av oss i kjolene dine i linken over, dattera mi vil nesten ikke ta den av om kvelden...

Kommer snart ny bestilling.
Camilla

Hannelt sa...

Så fine dere var, Camilla! Nydelig snuppe du har :)