Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 16. mars 2010

Fleecetunika i paprika med brune detaljer



Et stort bursdagsbarn ønsket seg noe som passet til brune tights og var uten ermer. Denne rustne paprika fargen vet jeg kler henne godt, og passer fint til brunt, så da var det bare å sette i gang.

1 kommentar:

Rikans sa...

Jätte fin och inspirerande blogg:) Du har så fina applikationer på många av klänningarna. Lagar du de själva eller finnes det mönster. Själv är jag ingen konstnär så skulle gärna haft förslag om det finnes mallar på nätet.