Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 10. juni 2011

Og så plutselig tilbake...



Da var det gått vel to måneder siden det skjedde noe sist her. Det har vært en hektisk vår hvor jeg har tatt på meg litt ekstra på jobben. Og plutselig ble min 80% stilling til godt og vel 100%. Jeg har ikke lagt syinga helt på hylla, men det har blitt lite tid til fotoshoots og blogging. Nå er det imidlertid bare noen få arbeidsdager før sommerferien (som i øyeblikket føles som uendelig lang). Og da blir det helt klart litt mer aktivitet på syrommet:)

Kjolen her ble ferdig like over jul, og er bestilt av eieren av min favoritt sybutikk: Sydilla Jeg tok utgangspunkt i de nydelige fargene i offwhite og petrol Hilcovelour, og lot med inspirere av det nydelige båndet i applikasjonene.

2 kommentarer:

Kaja sa...

Åh! Jag syr så sällan till mig själv, men en sådan skulle jag kunna tänka mig! Jättefin!

EllenSand sa...

Nydelig! Venke blir flott i denne. Likte veldig godt applikasjonene.
Og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!
Ellen :)