Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 16. juni 2011

Dragonflyflower




Da jeg feiret bursdagen min for snart et par år siden fikk jeg noen nydelige og kule Snella & Petronellaknapper. De fleste har jeg brukt. Denne øyenstikkerknappen har jeg vurdert å bruke flere ganger, men latt være. Til denne kjolen synes jeg imidlertid at den passet perfekt. Selve kjolen er litt "back to basic". Den har masse likhetstrekk med de første kjolene jeg lagde; fleece og sømmene på utsiden. Denne har et litt annet skjørt (seksdelt)fordi det passer min svaie rygg bedre. Kanting på erm og skjørtet er en vanlig overlocksøm. Allerede i morgen skal den taes i bruk på sommerfesten på jobben. Gleder meg!

Mønster: eget
Stoff: Fleece fra Stoff og Stil, knapp fra Snella & Petronella

Ingen kommentarer: