Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

mandag 13. juni 2011

Å gjøre ting man ikke kan...



som å smile naturlig til kamera. Vel, man gjør så godt man kan. Og anledningen er å få vist frem denne toppen. Den har allerede vært flittig i bruk. Den passer godt som humørspreder på kalde dager. Og det har det jo vært nok av i mai.

Mønsteret er i utgangspunktet Onion 2035 som er smalnet litt og laget puffermer på. Stoffet er fra Texart. Elsker polkadots!

Det gjorde visst denne vepsen også, som surret rundt ansikt og topp i over ett minutt. Jeg gjorde selvfølgelig mitt beste for å vise ungene hva man gjør når insekter surrer rundt; forholder meg helt i ro til interessen for meg er borte. Funket denne gangen også ;)

2 kommentarer:

Tone sa...

Flott topp og flott blogg! Jeg elsker 2035-mønsteret. Så anvendelig=) La meg til som følger hos deg jeg.

house of hopen sa...

Hei Hanne,

Den var kjempesøt og jeg er enig i at man blir glad av den!!! Polkadots er herlig...
Så smart å bruke 2035 mønsteret, det har jo kjempefin passform!

Flott å se at du blogger igjen...

Ha en fin fin uke videre!

Klem fra Solveig