Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 22. juni 2011

I'm a barbie girl...




Var det min mann sa da han fikk se denne kjolen. Men shit au, det er sommer, og ferien har startet. Litt smashing pink extravaganza tåler vi? Bildene er knipset av femåringen på morningen før jeg dro på sommeravslutning.

Kjolen er tynt ut av to restebiter, derfor be skjørtelengden ganske kort, men ikke uanstendig synes jeg. Også måtte jeg legge ved et bilde at disse kuule skoene som også er kjøpt i Gdansk. Det var jeg i slutten av april og fant er fantastisk skobutikk. 30 minutter og vips kom jeg ut med fem par...

Mønster: Eget
Stoff: frotté fra Sydilla og trikå fra Tygpyssling

4 kommentarer:

TinaF sa...

Utrolig flott kjole! En fryd å få til noe sånt utav litt rester ;)
Rosafargen er herlig og skjørtelengden er perfekt, synes jeg! God sommer!

Unknown sa...

Denne var jo kjempeflott! Skikkelig sommer!

kaoz sa...

Herlig og frisk sommerkjole! Synes den rosa fargen kler deg godt og skjørtelengden er akkurat passe :D
Digger også skoene!!
God sommer :D

lykke liten sa...

syns denne kjolen var helt nydelig!!!!!!!
den er skikkelig sommer frisk!!!!