Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 24. september 2009

Bloggpause- Zambia venter

Nå blir det stille her noen dager. I morgen drar jeg og 12 andre fra skolen jeg jobber for å besøke vennskapsskolen vår, Kalikiliki, i Zambia. Med oss har vi over 300 kg klær og utstyr som vi skal gi bort til elever på skolen. Vi har også med oss en vennskapsteppe som er sydd etter tegninger fra elever i 1. -7. trinn på vår egen skole. Safari blir det også tid til. Gleder meg!

2 kommentarer:

Maren sa...

Oi så spennenede!!! God tur!

SiriR sa...

God tur!
Høres veldig gøy og spennende ut:)