Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 20. september 2009

When you wish upon a star

Denne kjolen er til en kollega av meg. Hun var ute etter en kjole i spreke farger. Valget falt på rød velour og interlock med stjerner. Kul kjole til kul dame!

Stoff: Velour og ribb fra Stoff og Stil og ensfarget og stjernemønstret interlock fra Stof2000.

1 kommentar:

Äppel Päppel sa...

Helt fantastiskt fin! Vad du är duktig! Du inspirerar!