Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 5. september 2009

Småting, småting






I kveld ble det tid til litt småpuslerier. Alle etuiene (Ob, bind og klenex) etter etter oppskrift fra denne siden: http://juneaakre.blogspot.com/ Kjempe enkle å sy, og kjekke å ha og gi bort. Jeg tenkte at jeg skulle sy en del hjerter til jul, og det er jo fint å starte tidlig.

2 kommentarer:

Monica Therese sa...

Så utrolig flotte farger du bruker :)

Bare Beppe sa...

Hei Hanne
Så masse flott du har laget. Har tittet litt i bloggen din, og blir absolutt inspirert ;)
Mvh Beppe