Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

mandag 14. september 2009

Svigermors drøm

Det er vel litt amisiøst å kalle seg det, men denne er i allefall til svigermor. Satser på at den blir slik hun har drømt om.

Stoff: Velour fra Stoff og Stil og interlock fra Stof2000

5 kommentarer:

eline sa...

Kjempefin, gleder meg til å prøve den.
Klem fra svigermor

Äppel Päppel sa...

Underbar!

Unknown sa...

kjempefin! Du er skikkelig flink!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Hannelt sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.