Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 9. september 2009

Eplekjekk

En vest til i ullfilt. Til en liten kjekkas på 1 år.

Stoff: Ullfilt fra Stoff og Stil, ribb fra Stof2000 og applikasjonsstoffer fra Panduro
Mønster: Welinder 1 år

2 kommentarer:

citten sa...

Denne var jo kjempefin! Så søt, og så deilig med vester som ikke skal være så voksne!

Unknown sa...

Hei - denne var kjempefin! Du lager utrolig mye tøft. Blir skikkelig inspirert. Jeg har laget blant annet en brun fleecetunika som var "veldig" inspirert av en du har laget tidligere. Så også min lille niese Jenny som gikk i en fin Hannemade bukse og jakke!