Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 6. oktober 2009

Tilbake fra Zambia


Jeg er tilbake etter en fantastisk tur til Zambia. Et besøk i et slikt land setter tingene virkelig i perspektiv og jeg har bestemt meg for å gi mitt lille bidrag til Kalikiliki Community school, og de fantastiske menneskene som jobber der. Fra nå av vil jeg gi 10% av det jeg selger til denne skolen, som jobber knallhardt, for svært lite lønn, for barna i området sitt.

1 kommentar:

Äppel Päppel sa...

Välkommen tillbaka! Låter som en spännande resa! Ska bli kul att se nya alster ifrån dig!