Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 28. oktober 2009

Matchende søstre i rosa velour




Disse kjolene skal bli julegaver til to søstre på 3 og 6 år. Nesten like, men ikke helt. Den modeløse modellen har jeg hentet hjemme. Litt skummelt må vi jo ha det når vi nærmer oss Halloween...Klærne ser jo så mye bedre ut på noen. Men min egen 3-åring var ikke særlig villig til å ha på rosa kjole, så den fikk ligge flatt.

Stoff: Velour og blonder fra Stoff og Stil.

Pris: 500 kr for 6 år og 400 kr for 3 år



1 kommentar:

Rødtopp sa...

Så nydelige kjoler :)