Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 23. oktober 2009

Kjappe bursdagsgaver





Det er alltid kjekt å ha gaver klare. Storesøster skulle i bursdag og ville gi bort et skjørt, så da sydde jeg likså godt to til for fremtidige bursdager.

Stoff: Fleece fra Stoff og Stil
Mønster: Eget

3 kommentarer:

Unknown sa...

så flotte de var. Godt tips - det tror jeg jammen jeg skal gjøre også. har et lager med luer for tiden, men det er jo greit å kunne variere litt.

Marianne sa...

Heisann! Så mye flott du lager, jeg er stadig inne på siden din for inspirasjon :-) Jeg har begynt å legge ut noen av tingene jeg har laget også nå.
-Marianne
ps. kjolen og babysettet har vært i stadig bruk!

Åse sa...

Heisann, og takk for hyggelig kommentarer i bloggen min!
Kjempesmart å sy opp noen skjørt til gavebruk, disse var jo superlekre!

Klem