Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 28. juli 2009

Søsterskyer




Da "svenskepakken" kom før ferien la storesøster straks sin elsk på dette skystoffet. Mamma lovet så klart å lage noe når vi kom hjem. Hun valgte selv kontrastfarge. Skikkelig pink! Mønsteret er eget inspirert av av HM-kjole hun har. Jeg synes det ble fint med høyt, rynket liv og litt puffermer.

Stoff: Jersey fra Jny-design.se, ribb og interlock fra Stof2000
Mønster: Eget
Str: 7 år

1 kommentar:

Maren sa...

Så herlig. Liker utrolig godt det sky stoffet!