Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 10. juli 2009

Hopp og sprett







Minstemann måtte jo få et nytt sett før ferien han også. Siden coverproen var rigget opp med lime, tenkte jeg at det var fint til de blå kaninene. Og det passer vel bra med kaniner i rompa til en som hopper rundt hele dagen. Her er begge englebarna klare for å dra i bursdag.
Stoff: Interlock fra jny.design, ribb og velour fra Stoff og Stil
Mønster: T-skjorte er modifisert Weelinder 4 år, bukse er Weeliner 4 år






4 kommentarer:

Åse sa...

Hei! Titter innom bloggen din innimellom - det er så mye lekkert her! Og så produktiv du er! :-)

Unknown sa...

Nydelig tøy til hopp og sprett gutten din. Det hadde passa fint her i gården også ;)

Ha en fin ferie!

Sandra sa...

Härliga bilder och kläderna också naturligtvis =)

Bustråden sa...

Hitta din blogg idag, vad mycket fint du sytt!