Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 3. juli 2009

Ferieklær til lita snuppe





Denne kjolemodellen synes jeg bare er så søt. Og jeg hadde lyst til å sy en kjole til sommergarderoben til min søte nabo på halvannet år. Deilige "kake"-applikasjoner, foret med mykt sengetøy og en vintageknapp bak. Tipper hun blir søt stabbende rundt i denne.
Stoff: Vintagesengetøy og knapp, blonde fra Stoff og Stil og Polkadots fra http://www.reprodepot.net/
Mønster: Eget




2 kommentarer:

Venke sa...

SÅÅÅ nydelige! Disse kjolene burde du begynne å selge! De er jo så herlige!

SNILLPIKE♥ sa...

Så flotte kjoler, og annet, du syr. Kom innom siden din via en annen blogg, kommer nok på besøk igjen.