Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 8. juli 2009

Ferieskjørt





Jeg hadde lyst å sy et skjørt med litt farger og sving. Jeg har et linskjørt fra HM som jeg er liker fasongen på, og lagde mønster ut fra det. Det øverste stykket er foret med bomullslerret for å unngå Diana-scener (http://www.mirror.co.uk/2009/06/03/celebrity-see-through-dresses-115875-21412612/)
Stoff: Henry Miller-stoff kjøpt på www.etsy.com, ribb og kantebånd fra Stoff og Stil
Mønster: Eget, etter HM



4 kommentarer:

Venke sa...

Kjempefint skjørt! herlig stoffer - artig å bruke dem todelt!

Sandra sa...

Den är verkligen glad med sina fina tyger.

SNILLPIKE♥ sa...

Flott skjørt.

Pedora sa...

Veldig fint skjørt. Flott sving på det.