Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 26. juli 2009

Skyer og orange sol




Dette settet var det gøy å sy. Sky-stoffet kom i posten dagen vi dro på ferie. Det er bare herlig, myk interlock og nydelig turkis farge. Den orange velouren er fra Danmark, kjøpt inn på Stof2000 i Ålborg. Smashing fargekombinasjon synes jeg. Har tenkt å montere orange glidelås, men det mangler jeg foreløpig. Satser på at det faller i smak hos 3-åringen når han kommer hjem.

Jakke:
Stoff: Interlock fra Jny.design.se og velour fra Stof2000
Mønster: Meedom form 2 str 4 år
Bukse:
Stoff: Interlock fra Jny.design.se og velour fra Stof2000
Mønster: Modifisert Weelinder 4 år

Trøye:
Stoff: Interlock fra Jny.design.se, ribb og jersey fra Stoff og Stil
Mønster: Meedom form 1 str 4 år












1 kommentar:

SNILLPIKE♥ sa...

Kjempefin dress, skikkelig koselig fargekombinasjon. Faller nok i smak den.