Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 25. juli 2009

Hjemme igjen -sytørken over

#1
#2

Deilig med ferie, men hjemme best. Mens all den deilige, danske velouren vaskes og tørkes satte jeg i gang med stoffer som allerede var klare. Sommer er voksetid og da trengs det nye plagg i garderoben.

Genser #1:
Stoff: Interlock fra Jofotex, jersey og ribb fra Stoff og Stil
Mønster: Meedom form 1 str 4 år

Genser #2
Stoff: Jersey og ribb fra Stoff og Stil
Mønster: Weelinder str 4 år

2 kommentarer:

Sandra sa...

Fina tröjor!

Unknown sa...

Hei Mamma. De var kjempefine. Hilsen fra Julie på ferie hos Morfar og Mormor.