Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 12. august 2009

Sommerminner



Denne stoff og fargekombinasjonen har jeg lenge hatt planer om å lage noe i. Synes de bare er så fine at jeg blir i godt humør av å sy i den. Denne tunikaen skal ei jente på fire år få. Og med en genser under og tights eller bukse kan sikkert sommer minnene vare en stund.

Stoff: Blomstrete bomull fra Lappe makeriet på Bærums Verk, prikkete bomull fra http://www.reprodepot.com/ og rutete bomull fra Stoff og Stil.

Mønster: Tunika str 4 år fra Welinder

1 kommentar:

Rødtopp sa...

Nydelig tunika. De stoffene var bare nydelige sammen!!

Du lager såå mye fint at jeg nesten alltid finner inspirasjon hos deg :)