Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

mandag 3. august 2009

Lue, skrekk og gru


Den helt store sommertemperaturen er det riktignok ikke, men vi får håpe at det blir en stund til luene finnes frem. Denne har ligget ferdig klippet en stund, og passet ypperlig som et lite kveldsprosjekt. Jeg synes mønsteret ble litt spist på toppen, men siden str er 68, får jeg vente til jeg får "låne" et passende babyhode for å teste. Jeg ville teste om jeg klarte å få skøten til Coverproen midt bak, og det gikk fint.
Stoff: Ullfleece og bomull fra Panduro og ribb fra Stoff og Stil.
Mønster: Meedom 0-3 år
Str: 68

Ingen kommentarer: