Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

torsdag 20. august 2009

Full habitt





Klart man må matche! Her det klart for en kaninkledd krabat i gult og brunt fra topp til tå.
Stoff: Interlock fra Jny-design, ribb og velour fra Stoff og Stil
Mønster: Heldrakt og sikleskjerf eget, jakke fra Welinder 0-3 år (62-68) og lue fra Günter 0-4 år.

1 kommentar:

Äppel Päppel sa...

Wow, vad snyggt! Söta de där kaninerna!