Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 25. august 2009

Ruths retro


Det ligger familehistorie i denne kjolen også. Den er sydd av en en bluse som mamma lagde da hun gikk på kjole- og draktsøm sent på 60-tallet. Den er brukt av mormor (Ruth), og nå gjort om til kjole av og til meg. Ermene er beholdt slik de var, bare sydd på kjolen. Jeg gleder meg til å bruke den.
Stoff: Bluse fra 60-tallet og velour fra Stof2000 og Stoff og Stil

2 kommentarer:

Villblomsten sa...

Kjempetøff !
og kult at den har en sånn familie-historie !!

Lykke sa...

Denne er bare überkul! Også har en en morsom historie :jupp: