Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 9. februar 2011

Ulltopp- slutt på kalde pupper




Jeg er lei av å fryse når jeg står på ski. Nå er det flere turer i kaldt vær som venter så jeg fant frem en sports-bh, tegnet den av sånn ca og forsøkte meg frem. Dobbelt lag med ulljersey foran og enkelt lag bak. Den sitter bra på, men det blir nok ingen actionbilder ;)Det blir spennende å se hvordan den holder seg.

Stoff: ulljersey fra Sydilla, strikk fra Stoff og Stil
Mønster: tegnet av en sports- bh

4 kommentarer:

Sølvi sa...

Så flott den var!! Og for en god ide!! Det må jo bli en slager for de som Ammer også:-))

Elise sa...

Eller mot brystbetennelse *au*
Har bare sommerbarn selv og har fått brystbet. med begge to...stakkar de som får om vinteren, går det an å sy ull-amme-bh?

Villblomsten sa...

Lur ide :-)
Jeg også tenkte på "ammerere" med en gang :-)
Flott ble den også :-)

lykke liten sa...

for en genial ide!!!!

skjønner det med action bilde hehe!!!