Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 5. februar 2011

Påfyll i barnegarderoben.






Denne stripete velouren fra Stof2000 har ligget i hylla lenge. Mest fordi de mørke stripene er mørk marineblå, og ikke sorte. Ikke lett å se, men dog. Så fant jeg ut at jeg matcher med sort uansett om det ikk er helt lik farge.

Her hjemme er bukser uten lommer ikke velkomne lenger, så det måtte jeg selvfølgelig lage. Og stjerne til en selverklært superhelt.

Stoff: Velour og interlock fra Stof2000
Mønster: Bukse fra Welinder og genser fra Meedom.

3 kommentarer:

Findus sa...

Herlig kosedress der ja :) Lommer er et "must " :) Mye fint du lager !

lykke liten sa...

kjempe lekkert sett!!!!!!
også så det helt fantastisk deilig og konfirtabelt ut!!!!

Elin H. sa...

Herlighet, du lager så mye fint!!! Hele bloggen er full av lekre ting. Tenk å være så flink......sukk :)