Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 2. februar 2011

Flamenco- tunika i bambusvelour *til salgs*






Den nyoppstartede nettbutikken tiljamiid.com selger bambusvelour. Det må jo prøves. Jeg bladde gjennom stoffbunkene og synes disse stoffene passet perfekt til. Fasongen og denne måten å sy kjoler av er inspirert av fru-jansen Mønsteret er laget utfra Onion 2009, men er veeldig omgjort nå.

Str: S
Pris: 1100 kr + porto

1 kommentar:

Therese W sa...

Så kjekt å se hva du laget av bambusen :)Den blei jo kjempe tøff ;)