Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 22. januar 2011

Sommerdrømmer




Selv om jeg er glad i vinter og snø, synes jeg denne vintersesongen har vart lenge nå. Og enda er vi bare i januar!

Da varmer jeg meg på sommerminner som denne kjolen. Den ble sydd i fjor sommer og er en gave til en venninne. Hun er egentlig sjelden å se i blått, men forelsket seg helt i denne kjolen og da laget en en ganske lik, med en liten vri.

Stoff: Velour fra Stoff og Stil, blomstrete bomullsstoff fra Sydilla, prikkete bomull og kantbånd fra Panduro.
Mønster: Modifisert Onion 2009

3 kommentarer:

JuMel sa...

Så fantastiskt fin! En sån skulle jag vilja ha själv!

Shamu sa...

Den ble KNALLFIN!! HErlige farger og stoffkombinasjon.
Den blir nok veldig populær tenker jeg.

lykke liten sa...

kjempe flott kjole!!!!!
liker veldig godt fargene du har brukt :)