Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

tirsdag 18. januar 2011

Eple og stammen og det der



Mine håpefulle har laget disse posene. Er de ikke flotte :) Fireåringen har laget den grønne. Jeg har hjulpet til med å skjære ut stoffet og og trykke på pedalen til symaskinen, mens han styrte stoffet med stø hånd.

Den turkise har åtteåringen laget. Jeg hjalp til med påsying av sommerfugl og klipping av stoff, elles har hun fikset alt selv.

1 kommentar:

lykke liten sa...

kjempe søte de var!!!!