Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 28. januar 2011

Lilla bombe(r)- kjole i isoli str M







Jeg er så glad i å kunne variere fargene på det jeg syr. En dag er det sarte rosatoner, mens det neste dag er turkis, orange og sjokkfarger. Eller lilla, som i denne kjolen i isoli. En skikkelig sprek kjole synes jeg det ble. Hetta og lommene er foret med prikkete viskosestoff m store lilla bomber på hvitt. Ermene er halvforede og kan brettes opp til ønsket lengde. Dette er er til salgs på epla eller ved henvendelse på mail.

Str: M (90 cm fra nakke til kjoleslut)
Pris: 1200 kr + porto

3 kommentarer:

Sølvi sa...

Nydelig! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-) Legger meg til som følger i din blogg:-)

lykke liten sa...

wow!!!!!! så utrolig fin den var!!!
helt etter min smak!!! :)

house of hopen sa...

Nok en lekker kreasjon fra deg, Hanne! Det gjør seg veldig med et sånt for. Jeg blir så glad av prikker, har liksom alltid vært veldig glad i det. Blir spennende å se om den blir solgt, eller om du har den på deg neste gang vi dumper borti hverandre i butikken...

Riktig god helg!

Klem fra solveig:)