Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 16. januar 2011

Let's fleece again





Ok, da begynner jeg å komme tilbake til mitt gode, gamle sy jeg. På fredag var jeg hjemme alene og følte lysten til å sy noe komme sigende. Noe fargerikt og gøyalt. Valget falt på turkis, orange og hvitt flecce og mitt velbrukte Burdamønster. Det originale bladet har jeg dessverre ikke lenger, men heldigvis hadde jeg tegnet av alle størrelsene før jeg lånte det bort til noen jeg ikke kjente godt nok.

Det er gøy å la krativiteten blomstre, og sy det en har mest lyst til. Og tenker jeg skal gjøre det en stund før jeg tar på meg noen bestillinger. Men denne her er til salgs på epla.no eller ved henvendelse på mail.

pris: 1000 kr + porto
str: 38/40

Stoff: Fleece fra Stoff og Stil
Mønster: Burda 11/99

5 kommentarer:

Libe sa...

Du syr så fina klänningar :)

lykke liten sa...

kejempe fin og fargerik kjole :)

Lykke sa...

Den var utrolig flott alstå! Kjempe fin kombinasjon av farger me like :D

Charlotte sa...

Kjempefin kjole i herlige farger! Jeg er på jakt etter mønster til en sånn kjole, og jeg leiter og jeg leiter.... Ikke lett! Men jeg gir meg ikke!
Ha en fin fin lørdag
Hilsen Charlotte

Line sa...

Kjempe flott farger, blir liksom litt i godt humør av å se på den.