Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 3. april 2010

Statement dress: " Hva ville Anna Anka gjort?"





Kul kjole i rød isoli med gøyal kommentar. Løpegangen er sydd på etter at kjolen er ferdig. Den er sydd fra vrangen med coverstichen min.

4 kommentarer:

Pia sa...

He he, bare kommentaren gjør jo at man vil kjøpe kjolen!
Du syr masse lekkert!

Äppel Päppel sa...

Så kul! Snygg modell också!

Unknown sa...

Denne var jo kjempetøff!!

Anonym sa...

He, he HERLIG kommentar på kjolen!:-)
Ha en fin uke,
klem Hege.