Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 17. april 2010

Bursdagsgave til ei stor jente





Nærmere bestemt min egen mamma. Denne korallfargen er hun veldig fin i. Jeg sydde den uten mål fordi det skulle være en overraskelse. Heldigvis passet den.

2 kommentarer:

Rikans sa...

Denna färgen är bra fantstisk:) Är det stoff och stil-stoff???

alltid lika välsydd och med fina detaljer. Hade varit kul med action-bild av denna modellen.

Unknown sa...

Dette var en kjempefin tunika. Nå blir jeg kjempefin.
Klem Mamma