Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 7. april 2010

Fleecekjole i lilla og koksgrå




Fleecesesongen slutter vel egentlig aldri? Om det etterhvert blir for varmt for vår og sommerdager er det jo kjølige kvelder i vente. Og hva er vel deiligere enn å krype inn i en lun fleecekjole da?

Pris : 1000 kr

3 kommentarer:

Shamu sa...

Nydelig kjole. Jeg elsker lilla! :-))

Unknown sa...

veldig fin kjole! Flott lillafarge!

Ingvild´s lykke sa...

Kjempefin kjole, lekker lillafarge:)