Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 3. juni 2009

Ny knytekjole str 7 år







Ny og forbedret knytekjole. Denne gangen funket Coverproen tilnærmet perfekt. . Stilte stinglengen på max der båndene krysser overlapper hverandre og klippet av litt overflødig bånd. Jippi!
Lykken var stor da det lå en ny knytekjole klar på morningen. Malingsflekkene på den forrige gikk nemlig ikke bort til tross for både flekkfjerner og Vanish.
Stoff: Ribb fra Stoff og stil og interlock fra Jofotex
Mønster: Eget


4 kommentarer:

Skrekk o Gru sa...

For en nydelig kjole! En perfekt sommerkjole:)

Hannelt sa...

Tusen takk :)

Shamu sa...

Denne ble kjempefiiin!!!!
Du er kjempeflink!

Hannelt sa...

Takker og bukker :)