Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

onsdag 17. juni 2009

3, 2, 1 sommerferie







Det syes på harde livet. Denne kjolen er til en kollega, og snart er det sommerferie, så det er bare å sy på. Hun ville ha lik som den jeg sydde til meg selv i mai. Endret kun litt på applikasjonene.
Stoff: velour, ribb og lillemartineststoff fra Stoff og stil, applikasjonsstoff fra www. fabrics.com
Mønster: eget



4 kommentarer:

Margrethe sa...

Hei! Er på "blogghopping" og kom så over bloggen din. Her var det mange stilige kjoler! Flotte å ha med seg i kofferten når en skal på sommerferie :)

Hannelt sa...

Takk for hyggelig kommentar :)

Rødtopp sa...

Må bare si at jeg synes du syr kjempefine kjoler. Har selv blitt litt inspirert av deg i min egen kjolesying. Takk for inspirasjonen :).

Hannelt sa...

Tusen takk! Moro å kunne inspirere :)