Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 21. juni 2009

Gjenbruk, ombruk eller redesign?

Kjært barn har mange navn. Denne tunikaen lagde jeg for et år siden. Bred og veldig kort, men for fin til å bli lagt bort. Jeg hadde litt av stoffet igjen og ville "brekke" litt med smårutete rødt også. Jeg ville ikke ha knyting, så den båndet som fremdeles var der ble klipt av. Litt kroklisse og stæsj og så var tunikaen klar for en sesong til.
En matchende tights ble det også.







2 kommentarer:

Monica Therese sa...

Skikkelig herlig!! Jeg elsker gjenbruk =)

Hannelt sa...

Takk for skryt :)