Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

søndag 19. august 2012

Kamikazemaling og rombytte

 Puuuuh, da var trappa ferdig! Å male trapp som går fra første til tredje etasje er ikke noe jeg skal gå løs på igjen helt med en gang. Tror det gikk med en 60-70 timer, 10 liter maling og en gryende senebetennelse. Litt av en jobb, men det har blitt så lyst og fiiint :) Og jeg er som sagt "all or nothing-Hanne" så begynner jeg så drar jeg skikkelig på. Dermed...
 fikk jeg en ny ide. Soverommet vårt var litt over 6 km2, og størrelsen medførte at jeg alltid måtte bøye hodet for å legge med og stå opp. Litt lei av det! Hva med å bytte med det over 12 km2 store kontor/systue?-Hvordan skal du klare å få de hundrevis av meterene med stoff inn i et halvparten så stort rom?lurte mannen på. Så jeg har gått løs på lageret og sett over restene. Hvis jeg ikke har brukt noe på fire år er sannsynligheten for å få brukt det liten. Og skulle jeg trenge noe får jeg heller kjøpe på nytt.
Så i tillegg til trappemaling ble det også bæring av alt opp fra ayrommet til tredje etasje, og sengebæring ned til andre etasje. Tror armmusklene er godt trent for tiden ;)

Ingen kommentarer: