Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 25. august 2012

Hurra for meg!

Har ikke bursdag i dag altså, men jeg hadde det i begynnelsen av august. Og gjett hva jeg fikk?..
Den fantastiske fotobagen fra Kelly Moore. Jeg tror den ble kjøpt her. På fotobag.no kan du se hvordan rominndelingen kan være.

August er bursdagmåneden i vår familie og i dag er det morfars tur. Han blir 91. Vi gleder oss til å feire og pakke med baggen med fotoutstyr for første gang.
Ha en fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer: