Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

lørdag 19. mars 2011

Bursdagsgaver av skyvelour



Det er utrolig tett med bursdager i februar og mars, så gaver må til. Her er tre gensere med forskjellige farger i ribben. Alle er allerede pakket inn og ut.

Mønster: Welinder
Stoff: Skyvelour fra CeTho-design/Jny-design, ribb fra Stoff og Stil og Stof2000

2 kommentarer:

house of hopen sa...

Så herlige gensere, Hanne! Det sky-stoffet er bare utrolig fint...Jeg hadde jublet om et av mine barn hadde fått en slik bursdagsgave!

Bra jobba!

Klem fra Solveig:)

Ann Kristin sa...

Kjempefine gensere;) De blir nok tatt godt imot;)