Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

fredag 30. juli 2010

Lekker i lilla- match i velour og viscosejersey





Denne kjolen er en gave en god venninne og kollega. Hun er i Spania for tiden, så den er nok for varm nå, men til høsten er hun klar for sin egen "hannemade".

Veouren er fra Hilco (såklart ;) ), viscosejerseyen tror jeg også er Hilco. Den er kjøpt fra Tygpysling. Fresh kombinasjon!

7 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Kjempeherlige farger, elsker lilla:) Tenker din venninne blir fornøyd med denne;)

fru-jansen sa...

Denne var lekker, Hanne!
Heldig venninne ;o)

Lykke-Li sa...

Kjempefin kjole! :o)

manja sa...

Nydelig kjole, heldige venninne :)

house of hopen sa...

Kjempeflott kjole, Hanne! Du er så flink med fargene og kombinasjonene dine...
Har lagt meg til som følger hos deg, og nå som jeg endelig har fått min egen blogg så har jeg lagt deg til på min bloggliste! Vi må sees snart...
Klem fra Solveig

Luna design...... sa...

Denne var super!! jeg har lilla-dilla, så den falt i smak!!

Villblomsten sa...

Så mange flotte kjoler du har laget :-)
De er kjempeflotte :-)

jeg har en liten Give away på bloggen min - du er velkommen om du vil :-)