Jeg er en voksen jente som elsker å sy. Det har blitt maaange timer med mine tre symaskiner. Og enda flere timer med tanker om stoffer, kombinasjoner og mønster. Jeg forsøker å balansere sying med jobb, familie, trening, lesing og andre kreative krumspring. Jeg tar av og til bestillinger, men for å beholde kreativiteten liker jeg litt frie tøyler i forhold til stoffvalg. Ta gjerne kontakt om du er interessert!

Følg meg også gjerne på Instagram: hannelundt

mandag 25. mai 2009

Kjole str 2 år



Lilla og gul. Perfekte fargevenner.
Stoff: Velour og jersey fra stoff og stil

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å, lilla elefanter! Disse har jeg faktisk ikke sett på Stoff og stil, altså, hvertfall ikke i nettbutikken. Nydelig kjole også, virkelig :) Syns du lager mye flott ♥

Hannelt sa...

Tusen takk :)